vrijdag 28 augustus 2015

Vissen en geweitjes



Onze dochter heeft een voorliefde voor dieren en is gek op onze Heilige Birmaan Storm.




Daarnaast had ze het maar over vissen. Maar ja vissen, die moeten in een kom en een kom is zielig. Dan bestaat er nog zo iets als een aquarium maar dat vind ik niet passen in mijn interieur, schreeuwerig nep koraal en angstaanjagende schepen half vergaan op de bodem. Dus wat doe je dan, juist..op zoek naar een alternatief. En die is gevonden. Van oorsprong is het een bloemenvaas maar met de betonnen rand wel helemaal passend voor hier in huis. En ook nog groot genoeg, niet geheel onbelangrijk. Uiteraard is het geheel voorzien van filter want anders blijven we vissen kopen en bovendien is ook zuurstofgebrek zielig. Ik vond gelukkig een mooie neutrale filter die je zo mooi op de rand kunt hangen. Samen met mooi en vers groen vind ik het erg leuk staan en de kleine is helemaal gelukkig met haar vissen.





Naast de vissen en bijbehorende kom nog wat mooie geweitjes op de kop kunnen tikken voor relatief weinig geld. Ik zag ze wel eens voorbij komen maar 34,95 euro per stuk vond ik vaak toch wat te duur. Uiteindelijk op marktplaats drie mooie geweitjes gevonden voor 32,50 euro inclusief verzendkosten. En wat zijn ze mooi en wat passen ze mooi bij het geheel. Helemaal blij!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten