woensdag 16 september 2015

Gouden Polkadots en een nieuwe dadeltak



De slaapkamer van de jongste is voor een groot deel al helemaal naar mijn smaak. De wanden zijn geverfd met een zachte pastel krijtverf van Painting the Past in de kleur Powder Blush. Een erg fijn merk gezien het er al na een laag perfect op zat. Omdat we nog veel over hadden toch ook een tweede laag aangebracht. Dat maakte de kleur toch nog iets intenser. De grijze verf is van Carte Colori in de kleur Beton, ook daar erg blij mee. Maar zoals ik al zei, hij is voor een groot deel naar mijn smaak maar nog niet helemaal af. Van de week liep ik dan ook tegen gouden Polka Dot muurstickers aan. Ook die was ik al eens tegen gekomen op het internet en vond dat zo leuk staan in een kinderkamer. Eenmaal aan het plakken zag ik pas hoe leuk dat staat. Je kunt ze random plakken maar ik heb er toch een soort motief van gemaakt.











Daarnaast zag ik ook weer volop dadeltakken te koop aangeboden bij vele webshops. Omdat ik ze toch erg duur vond nog even gewacht en verder gekeken. Tijdens het kopen van een boeket bloemen viel mijn oog op de dadeltakken die daar ook werden verkocht. Na het afrekenen even de tak van dichtbij bekeken en wat een mooie takken voor maar 8 euro. Nou, die dus meteen meegenomen en gedecoreerd boven op de servieskast. Zo groen en slap kan hij mooi indrogen naar de vorm van de kast. Heb ook wat gedroogde exemplaren liggen maar die zijn zo "stijf" dat ik ze niet op de kast kwijt kon. Prachtig toch zo?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten