woensdag 5 augustus 2015

Het begin van een sober en kleurrijk huis

Toen wij op het punt stonden ons huis te koop te zetten begon ik al meteen met het nadenken over een nieuw interieur voor het nieuwe huis. Dat we groter wilden wonen stond vast. We hadden namelijk een woning in de stad van 75 vierkante meter. Met een kind van drie en de tweede op komst, en alle bijbehorende spullen, werd het allemaal toch echt te klein. En zo geschiedde, we vonden een mooi huis in een dorp en groter werd het zeker. Maar ja, hoe ga je het allemaal inrichten? Ik had het in mijn toenmalige huis allemaal landelijk ingericht maar vond het toch te lieflijk worden allemaal.

Tijd voor iets nieuws...

Van te voren heb ik Pinterest grondig geïnspecteerd en "pinde" foto's van datgene ik allemaal mooi vond. Uiteindelijk kon ik concluderen dat ik erg veel plaatjes van een zogenoemd "sober"maar ook "stoer/Scandinavisch" interieur had verzameld. Omdat het huis groot genoeg is om beide stijlen toe te passen laat ik je in mijn blog beide stijlen zien.

Kortom, volg mijn blog en ik laat het je zien!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten